Saturday, August 31, 2013

ХАЙР ба АЛИАЛАГЧ :)

Нүүрэндээ будагтай, эх нэртэй хүний зүрхийг атгасан, өөр эмтэй толгой холбосон алиалагч минь багаа тайлаач. :) Арван жилдээ найз охиныхоо цонхны доор уурыг нь гархыг хүлээж, утсаа салгахаар нь "яасан юм бол?" гэсэн асуултыг өөртөө тавьж үзээгүй хүн байхгүй гэдэгт би өөрийнхөө толгойг тавьж тантай мөрийцөхөд ч бэлэн байна. Хэн нэгний хайр нь болох амархан. Зарим хүмүүс хэлдэг шүү дээ хүнээс авах нь амархан өгөх нь хэцүү гэж. Чиний дутууг нөхж, дундуурыг чинь дүүргэдэг тийм нэгэн ачтай хүнээс авхыг нь аваад хаясан бол чи алиалагч биш. Яагаад вэ?? :) Авиалагч нүүрээ угаавал 3сая хүний нэгэн адил жирийн хүн. Харин тэр авхыг нь аваад гээд нэрлээд байгаа хүн чинь угаагаад арилдаггүй багтай хүн. Тэгэхдээ нүүр нь биш шүү, сэтгэл нь.
Энэ сэдвийг түр орхиё. Дурсамжыг чинь сэргээе. Чулуун зүрхтэй хүмүүсийг хархаар гайхдаг гэдгээ би нуухгүй ээ.. Өдөр болгон уулзаж, зургаа даруулж, хайртай гэдэг үгийг амнаасаа хэв нэг хэнэггүй унагаадаг хүмүүс хажууд нь үргэлж цуг байсан, байдаг тэр хүнийг байхгүй болхоор санаа сэтгэл нь эзгүйрдэггүй юм байхдаа?? Энэ асуултын хариултыг би лав нэгээс дээш жил бодоод олоогүй. (би алиалагч байсан!!!)

Би өөрөө алиалагч байсан болхоор бусдыг битгий миний араас ороосой. Гишгэсэн шавран дээр минь чи ч гэсэн битгий гишгээрэй гэсэн үүднээс л бичиж байгаа юм. ;) Түүнээс би нийтлэл бичээд 0₮ ч авдаггүй. Надад хэн өгөх билээдээ. Зүгээр дэмий суухаар хэн нэгний сэтгэлийг онгойлгож, түм буман асуултын хариуг өөрийн зүгээс хүргэх гэсэн юм. (Бас л хадуурав... :P)

==============================================================

Хэрвээ та одоо найз бүсгүй/залуугаасаа салсан бол.. Хэрвээ таны зүрх чинь өөр нэгнийг хайгаад байгаа бол надад танд хэлэх хэдэн зүйл байна.
Хэн нэгнийг хайгаад, шаналаад, ганцаардаад байна гээд уйлан дуугараад байвал БИТГИЙ ТЭГ. Айлын эрх охиныг хайрлана гээд зүрхээ тайтгаруулаад тохирох хүн биш бол таны амссан зовлонг тэр охин амсана гэж бодоогүй л биздээ? gottchaA!!!! (bingo)
Ганц бие яваад надад буруудсан юм алга (хааяа ганц хоёр хүнийг санадгийг эс тооцвол) Хэн нэгнийг санаад олон хүний сэтгэлээр наадаж байгаа бол хэтэрхий завтай байнадаа залуу/бүсгүй минь.
Яагаад завтай байна гэж хэлж байгааг өмнөх нийтлэлээс олж уншаарай. ;)
==============================================================

Намрын нартай өдөр байлаа. Өглөөний 7 цагийн үед манай хаалгыг чангаас чанга балбах нь тэр. Нойрмогхон хүү очоод тайлтал найз нь дуудаад цуг гарлаа. Очиход надаар ямар нэгэн юм заалгана гэсэн хэсэг бүлэг хүүхдүүдтэй цуг сууж байсан нь тодоос тод санагдаж байна. Тэр олон хүн дундаас л анхныхаа хайрыг би олсон юм даа?
Дахиад л бодоод эхэлсэн үү? Анхныхаа хайрын тухай? :)
Түүнийг алдсан, тэр надаас явсан гэж битгий гутардаа охин/хөвгүүн минь. Чамайг хайрлаж чадахгүй гээд яваад өгсөн хүнтэй чи улам л цуг байсан бол магадгүй чи энэ нийтлэлийг ингээд уншаад сууж байхгүй л байсан байх.

Өөрийнхөө сэтгэлийг тайтгаруулах хамгийн сайн арга нь ямарваа нэгэн юманд сатаарах гэдгийг хэзээ ч битгий мартаарай. :)
Хайр чиний дундуур сэтгэлийг чинь дүүргэдэг ч тэртээд гэрэлтэх амжилтанд чинь хэзээ ч саад болж БОЛОХГҮЙ гэдгийг бас л битгий мартаарай. :)

0 сэтгэгдэл :

Post a Comment