Sunday, September 1, 2013

Харсан ч анзаарахгүй #1 - ХАЙР, СОНИРХОЛ

Хэрвээ яг одоо чи түүнийгээ санаад уйлж байвал, бодолд ороод гэвийрэн сууж байгаа бол тэр чинь хайр мөн. Миний зүрхэнд тээгдэж явдаг хүн алга... Үдшээр хэн нэгний гэр рүү гүйж, цонхон доор нь хүлээж, шинэ жилийн орой очиж бэлэг өгөх хүн ч байхгүй.
Хайртай шүү гээд духан дээр нь зөөлхөн үнсээд, надад бэлгэлэсэн хос подволкны өөрт ноогдсон нэгийгээ өмсөөд гадуур гараас нь зөөлхөн хөтлөөд алхах ч хүн алга. :) Тийм ээ. Чи ойн баярын бялуугаа хамтдаа зүсээд, дундаа нэг торхтой мөхөөлдөс авч идэх хүнтэй азтай залуу/бүсгүй юм. Орой бүрээр түүндээ дуу дуулж өгч, шинэ он гарсан шөнө найзуудтайгаа байхдаа ч түүнийхээ дуртайг дууг дуулж өгөх шиг сайхан юм хаа газар байхав. :) Бусдаас харамлан хардан, хайрлаж, халамжлах ёстой тийм онцгой хүнээ өөрөөсөө түлхсэн бол таныг тэнэг гэж толгойг чинь шаахаас өөр хэлэх юм надад алга. Хүн бүхний хүсээд олж авч чаддаггүй ХАЙР гэдэг зүйлийг олсон та азтай авч гээсэн бол өрөвдөлтэй байна. Хэрвээ хайрт чинь хуурсан бол эхэндээ нүүр өгөхгүй ч сүүлдээ ойлгон сүүлийн удаа боломж олгоод СҮҮЛИЙН ХҮН нь болох гээд үз. :) Та өөрөө түүнийгээ түлхсэн бол танд хэлэх юм алга, миний блогийг оруулсан табаа хурдхан шиг "x" хийнэ үү.
Хэрвээ таны найз залуу/бүсгүй чинь өөр хүнрүү татагдсан байвал та муу л байна даа. :) Тэгэхдээ ингээд үлгэр төгсөх болоогүй ээ. Дахиад боломж олгосон юм чинь урьд нь өнгрөөсөн бүх цаг мөчүүдээсээ илүү жаргалтай бай. Өөрийнхөө сэтгэлийг өөрчлөхгүй ч байгаа байдал, зан араншин, хүнтэй харьцах харилцаа зэргээ эерэгээр өөрчил.

Тийм ээ би эрэгтэй хүн. Тиймээс өөрийнхөө мэдэхгүй сэдвээр худлаа ярьж байхаар ЭРЭГТЭЙ ХҮН гэдэг талаасаа бичье гэж бодлоо. Охин минь миний хувьд : Эрэгтэй хүн ухаалаг мөртлөө боловсролтой эмэгтэйчүүдэд дуртай байдаг. Мөн хаана ч өөртөө итгэлтэй, бусадтай эелдэг харьцдаг, хаа хамаагүй газар нэрээ гаргаж явдаггүй, оройн цагаар гэрээсээ гардаггүй, надгүйгээр амьдарч байсан өмнөх амьдрал нь цэвэрхэн, эхэмсэг эмэгтэйчүүдийг илүүтэйгээр хайрладаг. Үйлд уран, үгэнд сэцэн, аливаа зүйлд гоц сайн биш юмаа гэхэд ихэнхэд нь дундаж байвал сайнсан. (одоо болно виктор...)

=============================================================

Бусад хүмүүст хатуурхаж, эхэмсэг, их зантай мэт харагддаг боловч хамгийн гол нь намайгаа хамгаас их ойлгодог бол болоод явчихаж байгаа юм. Эелдэг харц, яриагаараа зааж зөвлөж, нүдээрээ бүхнийг ойлгуулдаг эмэгтэйг би жинхэн ЭМЭГТЭЙ ХҮН гэдэг.(Миний л хувьд?) Өөрөө алдаа гаргачихаад "эрэгтэй нь эхлэж юм бичихгүй бол би юм бичихгүй" гээд таг болдог охидууд онцгүй санагддаг. Дээрх шиг бодлууд эмэгтэйчүүдэд нийтлэг байдаг юм шиг ажиглагдаад байгаа юм. За амжилт бүсгүйчүүдээ ;)

ҮРГЭЛЖЛЭЛ БИЙ.... :)

0 сэтгэгдэл :

Post a Comment