Thursday, September 5, 2013

МАШ ТОМ ТӨӨРӨГДӨЛ : МОНБОДОЛ НИЙТЛЭЛ

Миний тухай, энэ нийтлэлүүдийн тухай хүмүүс их төөрөөд байх шиг байна. Өнөөдөр л гэхэд нилээн хэдэн хүн надаас асуулаа. Тэгж төөрөөд байгаа хүмүүс нь ДЭЛГЭРЭНГҮЙ орж уншаарай. Намайг хүмүүс энэ нийтлэлүүдийг хаанаас авдаг вэ?, аль вэбсайт эх нь вэ? гэж их асуух юм. :) Би энэ нийтлэлүүдийн нэгийг нь ч гадаад сайтаас орчуулах эсвэл ctrl+c, ctrl+v дэж үзээгүй. ҮЗЭЭЧГҮЙ!! ҮЗЭХЧГҮЙ!!  Бичмээр санагдсан үедээ, ФБ ээр олонхийн хандлагыг харж байгаад ямар туслалцаа, зөвлөгөө нийтэд нь өгөх вэ гэж бодож байгаад л бичдэг. Тийм болхоор энэ нийтлэлүүдийн нэг нь ч өөр блогт байх учиргүй. (яагаад гэвэл би өөрөө бичсэн)

Би сурагч хүн. Надад байнга энэ компьютертэй зууралдаад, keyboard - ны точвлуур нүдээд сууж байх цаг зав байдаггүй. Хичээл ном ихтэй. Бас дээрээс нь гадуур зохьцуулах ганц нэг ажил, гэрийн ажил, уншиж дуусгах ёстой ном сонин байдаг. Тийм болхоор хоёр хоногтоо нэг, гурав хонохдоо ганц хоёр мэдээлэл оруулбал битгий гайхаарай. Ямар ч л байсан энэ блогийг хаахгүй гэдгийг амлаж байна. Мөн нийтлэл ширхэг болгон нь хүнд тус дэм, сэтгэлийн тайвшрал, ядуурлын зовлонд автсан ямар нэгэн хүний толгойд оюуны хөрөнгө оруулалт хийхээр блог байгаасай гэж би хүсдэг.
=======================================================

Хэрхэн амжилт гаргах вэ? Хэрхэн амжилттай суралцах вэ гэсэн зөвлөгөөг өөрийн сэтгэлгээ сайтай, үзэл бодол давамгай, амжилт гаргасан хүмүүсээс лавлан чадан ядан би хүргэдэг билээ. Та бүхэнд ийм ийм үр дүнтэй арга байдаг гэчихээд өөрийгөө хаяад байвал бас болохгүй биздээ?
Тийм болхоор л би ихэнхдээ энэ компьютер д биш бичиг цаасанд илүү их цаг зарчуулдаг юм. :) Энийг мөн ойлгоосой гэж хүсч байна.
Мөн би энэ нийтлэлүүдийг цаг хугацаагаа барж, оюун ухаанаа дайчлан байж бичдэг мөртлөө 0 төгрөг ч авдаггүй. Надад хэн өгөх билээдээ? Надад хүний урманд энэ блогт тавьдаг Ads(зар сурталчилгаа) ч байдаггүй. Би бусад сайт, блогууд шиг "өдөрт энэ сурталчилгаан дээр нэг удаа дараарай" гэж хэлдэггүй. Учир нь надад ийм сурталчилгаа хийх хэрэг байхгүй. Энэ блог үнэгүй оюуны хандив байх ёстой. ;)
================================================
Яг одоо уншиж байгаа ном : ДИВААЖИНГААС ЗУГАТСАН НЬ (Самош Рудолф)

0 сэтгэгдэл :

Post a Comment